Alla inlägg under februari 2009

Av Felicia Linsér - 28 februari 2009 10:19

Hejsan bloggen!

Har ni känns att vad ni än gör gör ni fel?! Även om ni gör rätt - för dig.

Just nu känner jag mig så. Jag kan inte skriva några namn i bloggen men jag kan säga en sak:

FÖRLÅT! FÖRLÅT MEN DET VAR ABSOLUT INTE MENINGEN ATT DET SKULLE BLI SÅHÄR!

Jag kan nog inte göra så mycket mer en vänta tills du kanske börjar prata med mig. Jag vill inte välja mellan kompisar - det ska inte bli så.

Så brukade du alltid säga, men nu är det min tur att säga så.

Man ska inte behöva välja mellan kompisar? - eller hur?

DET VAR ALDRIG, ALDRIG MENINGEN ATT SVIKA NÅGON FÖR ATT JAG ÄR KOMPISAR MED ANDRA! OK?

Jag vet inte vad jag ska göra. Hoppas att du börjar prata med mig igen. Och om ja kan inte kommer till skolan, ja, du vet du varför.

Pallar inte mer. Fråga inte vem det är om. För jag pallar inte.

Jag vet att jag kommer få skit för här, ja MYCKET skit! Men jag orkar inte bry mig. Och det här är inget skämt så att jag ska dra till mig uppmärksamhet eller något! Aldrig! Jag skriver vad jag känner om - och jag har inte använt några namn.

Jag tål kritik!



Av Felicia Linsér - 26 februari 2009 19:25

Hejsan bloggen!

Snacka om lång, lång skoldag - igen.

Efter hemkunskapen kom bussen - eh ja - efter 30 minuter.

Jobbigt, jobbigt... Måste kila nu.


Av Felicia Linsér - 25 februari 2009 20:32

Hejsan bloggen!

Medeltidsprov imon. Efter en vecka borde jag kunna det med ack, ack!. Jag segar med att träna. Hoppas att fröken tänker liite på mig och väljer dom lätta imon. Jag tror tyvär ej att det kommer bli så...


Av Felicia Linsér - 25 februari 2009 19:11

Hejsan bloggen!

Jag har inget imot Katy Pery deriekt. Men låten "I Kissed A Girl" är 2008 mest uttjatades låt. Och 2009 också... Och snart är "Hot'n'Cold" lika uttjatad. Radions plågor är Katy Pery. In med mer Miley!

Av Felicia Linsér - 25 februari 2009 19:00

Hejsan bloggen!

Varit en lång, lång skoldag idag. Kom hem lite senare efter att ha varit med några av dom bästa! Daniel, Annie och Malin.

Senare kom morbron hit på besök.

Pianoläxan gick nog rätt så bra.

Och jag vet att jag ska sitta och träna på medeltidsprovet tills imon!.

Jag tror att det dags snart...



Av Felicia Linsér - 25 februari 2009 18:42

Hejsan blogg!

Sen höst längtade jag efter vintermodet. Nu hatar jag det!

Gå runt i en klumpig vinterjacka och svettas inne i affärerna och frysa ute!.

Skinnjackan är har nog mer fördelar än nackdelar.

Längtar redan efter att kunna använda min skinnjacka!





                                               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg rolig att läsa?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards